ראובן עמית בן דוד
מטפל תודעתי בתרפיית מימדים

איזור שירות: ירושלים. טלפון: 054-9199840

ראובן עמית בן דוד
מטפל תודעתי בתרפיית מימדים.

שמי ראובן עמית בן דוד, בן 28 מירושלים. איבדתי את אבי ז"ל לפני כמה שנים ומאז שקעתי בדיכאון, עברתי טיפולים בתרפיית מימדים שהחזירו אותי לחיים והחלטתי שגם אני אלמד את הפסיכותרפיה הזו כדי להעניק לאנשים את החיים בחזרה...

מהי פסיכותרפיה תודעתית?

הגוף שלנו מושפע לא רק מהחומר, זה ידוע... נפש בריאה בגוף בריא זו לא עוד איזה קלישאה, אלא המציאות, כי הם תלויים אחד בשני. כולנו יודעים כבר שמצב נפשי ירוד עלול להשפיע לרעה על הגוף ולחלות... בין מחלות גופניות ובין נפשיות.. ממה נוצרת התחלואה הזו? מהרבה אנרגיות שליליות כתוצאה ממשקעים שעברנו בחיינו, עד שהמשקעים האלה נהפכו לדברים שאנחנו מאמינים בהם ומנהלים אותנו ביום יום שלנו מבלי שנשים לב לכך...

אנחנו, בעולם שלנו רואים רק את החומר, את התוצר הסופי.. ואדגים את דבריי: בן אדם רואה למול עיניו שולחן. איך השולחן הזה התהווה? איך הגיע השולחן הזה לעולם? על ידי נגר שאימץ את עצמו והפעיל *אנרגיות* וכוחות רבים בכדי לייצר את השולחן הזה כפי שהוא נראה עכשיו לעין... אבל מה קדם לאנרגיה של הנגר? מה גרם לו להפעיל את האנרגיה שלו כדי שיהיה כאן שולחן? התשובה היא: *התפיסה התודעתית שלו. הוא ראה בתודעה שלו במקום עץ - את אותו שולחן,* וזה מה שגרם לו לחלץ חושים, להפעיל את האנרגיות שלו ולבנות שולחן - וזו התוצאה הסופית שאנחנו רואים למול עינינו - שולחן בנוי ומוגמר.

התודעה שלנו, הידע שלנו, ה"מודע" שלנו הוא סך הכול 3% מסך מה שאנחנו יודעים שקורה לנו בפועל... מתחת לזה יש 97% של ידע, שמחולקים לשלוש קטגוריות: תחושות, אמונות ורגשות שחווינו בעבר ו"תוקעים" ומנהלים אותנו ביום יום שלנו, לעתים (לרוב המוחלט, בעצם) גם בלי שנדע.. המשקעים, התפיסות הקשות של המציאות כפי שאנחנו רואים אותה, ככל שמצטברים יותר - כך הסיכויים לחלות במחלה פיזית או נפשית יותר גדולים והפיתרון שאני מציע הוא טיפול תודעתי.

יכולים להשתחרר מבעיות דרך טיפול תודעתי עמוק שמגלה לנו מה בדיוק חוסם אותנו, אילו תחושות, אמונות ורגשות גרמו לנו להרגיש תקועים כמו שאנחנו תקועים, לדעת מאילו אירועים בחיים בדיוק באו לנו אותם את"רים (אמונות, תחושות ורגשות) - ולפרוק אותן תוך כמה דקות.. ואף לטעון את"רים חיוביים כנגדם ולחסום את האפשרות שהשלילי ישפיע על חיינו שוב. 

ברגע שהתודעה שלנו תשתנה על שלושת רבדיה - גם האנרגיה שלנו תהיה אחרת, וברגע שהאנרגיה שלנו תהיה אחרת - אנחנו נגיע לשינוי אליו ייחלנו, שינוי בין במחלות פיזיות ובין בדברים נפשיים.. והשינוי הזה הוא שינוי תודעתי, עמוק ומרפא מהשורש.. אז הגיע הזמן לשינוי אמיתי.

אודות הטיפול

פיתרון בעיות פיזיות (מיגרנות, כאבים וכו') או רגשיות (חרדות, מתחים, לחצים, טראומות, חוסר בטחון עצמי וכו') דרך גילוי אילו רגשות ותחושות ואמונות במשקעים שנוצרו אצלך במהלך השנים חוסמים אותך (חסימות פסיכולוגיות, שינוי דפוסי התנהגות, קושי בהבעה עצמית בכל מיני רבדים וכו') ב-לא מודע (יותר עמוק מהתת מודע).. לאחר מכן אנחנו מבצעים פריקה של אותן חסימות, כך שאנחנו בעצם משחררים את עצמנו מהאחיזה ברגשות הלא טובים ופורצים את המחסומים הפסיכולוגים והופכים להיות אותם אנשים שהיינו צריכים להיות בטבע שלנו אילולא אותם משקעים שליליים - והשינויים קורים!!! (חוזרים לגוף בריא, נפש בריאה, בטחון עצמי טוב וכו', ממש כמו פתיחת סכר שמנע מהמים להיות בשטף בטבע שלהם...)

זה מה שאני עושה, אם זה מעניין אותך לעבור טיפול כזה - דבר איתי ✨️

למי הטיפול מיועד ?

מטפל בילדים (בנים, מבחינה דתית) מגיל 9 (בליווי ההורים, עד גיל 16 חובה ליווי ההורים!!) וגברים מכל סוגי האוכלוסיות.

באילו בעיות ניתן לסייע?

  • אובדן יציבות בחיים
  • חוסר בטחון עצמי,
  • חוסר הערכה עצמית
  • בעיות פיזיות כרוניות (מיגרנות, כאבי שרירים ועוד)
  • חסמים פסיכולוגיים
  • מתחים
  • חרדות
  • התפרצויות זעם
  • וכיו"ב..

הכשרה וניסיון:

  • בעל תעודה מטעם מכללת תרפיית מימדים של לימודים גבוהים של התרפייה
  • נכון ליולי 2024 - ניסיון של חצי שנה של מטופלים ב"ה.

המלצות:





ראובן עמית בן דוד - מטפל תודעתי בתרפיית מימדים

אזור שירות: ירושלים

טלפון: 054-9199840


*התוכן בדף זה באחריות ראובן עמית בן דוד בלבד. ט.ל.ח.